вторник, 21 августа 2012 г.

ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту Харківська катастрофа 1942 року: шлях до Сталінграду Назва навчальної темиВоєнні дії в Україні в першій половині 1942 р.
Основний та другорядні навчальні предметиІсторія України
Вік учнів, клас 11 клас, 16 років
Стислий опис проектуПроект розрахований на учнів 11 класу історичного профілю. Предмет – історія України, тема «Воєнні дії в Україні в першій половині 1942 р.» Учасники проекту поділяються на три групи – дослідники, експерти-аналітики, оформлююча група. Учні збирають та досліджують інформацію щодо подій 1942 р., аналізують та роблять висновки про причини та наслідки, історичне значення досліджуваних подій. Для оформлення проекту створюються презентації та відеоматеріали ПланПлан навчального проекту План впровадження проекту  Навчальні ціліДослідити основний хід подій Харківської операції 1942 р., причини невдач Червоної Армії та наслідки досліджених подій. Розвивати вміння швидко та ефективно шукати інформацію, критично та компетентно її оцінювати, вміння творчо та оригінально мислити, знаходити нові ідеї та підходи до вивчення історичних подій. Опис оцінювання На початку навчального проекту учням демонструється вступна презентація, роздаються таблиці ЗХД, здійснюється поділ на групи.Під час роботи проводиться оцінювання учнів з метою допомоги їм у розвитку логічного мислення, розробки учнівських робіт. Використовуються таблиці ЗХД, які дають змогу скорегувати напрямок навчання та здійснювати самооцінку свого просування у навчанні. Оцінювання вчитель здійснює на основі спостережень та перегляду продуктів діяльності учнів, проведення тестового опитування. Проводиться взаємооцінювання діяльності учнями в групі.В кінці роботи над проектом здійснюється оцінювання роботи групи учнями всього класу. Діяльність учнівПеред початком роботи учитель створює публікацію для демонстрації ідей проекту та презентацію для заохочення учнів до участі в проекті. Учні поділяються на три групи в залежності від бажання та нахилів. Першу групу – дослідників, складають учні схильні до ретельного пошуку та відбору інформації. Завданням цієї групи є пошук в різноманітних джерелах інформації про Харківську операцію 1942 р. та її критичний аналіз; опрацювання мемуарної літератури з виділенням потрібних для проекту частин; опитування ветеранів війни та місцевих мешканців, які були учасниками або свідками подій 1942 р. Ця група, як правило, є найбільшою за чисельністю. Друга група – аналітики, на основі зібраного дослідниками матеріалу, аналізує перебіг подій весни-літа 1942 р., робить висновки про причини та наслідки подій та можливі інші варіанти розгортання ситуації. До цієї групи залучаються учні, схильні до аналітичного мислення. Наприкінці проводиться диспут за участю учнів з усіх груп та учителя, з можливим корегуванням висновків аналітичної групи. Третя група – оформлююча, до неї залучаються учні з високими навичками роботи на комп’ютері та схильні до художньої творчості. Ця група робить електронну презентацію, мультимедійне оформлення, малюнки та плакати до теми проекту, які демонструються під час уроку. Відомості про автора Ім'я, прізвище Акімов Олександр Борисович Фах, навчальний предмет історик, викладач історії та суспільно-політичних дисциплін історія України, всесвітня історія Навчальний закладКоротичанський ліцей Харківської районної ради Харківської області Місто\село, район, областьХарківська область, Харківський район, селище Коротич Контактні дані Відомості про тренінг Дати проведення тренінгу13.08.2012 – 20.08.2012 Місце проведення тренінгуМанченківська ЗОШ
ТренериКовбаса Віктор Михайлович

Комментариев нет:

Отправить комментарий